top of page

Cycling Iceland 2015

IJsland het land van vuur en ijs. Voor mij kwamen daar ook uitdagingen, zelf ontdekking en lichamelijke beperkingen bij kijken

Ik kwam er achter dat het niet altijd mee valt om elke dag de gewenste afstand af te leggen. Dit omdat ik altijd wel weer een doel had om een bestemming te bereiken maar het weer niet mee zat of de route gewoon zwaar was. Maar daarnaast was het heerlijk om weer een nieuwe plek te ontdekken en de uitdaging aan te gaan jezelf pushen tot er niks meer in zat en als nog verder gaan.

Aan het einde heb ik totaal geen spijt en heb ik erg veel van het land gezien. In de toekomst zou ik zelfs graag nog is terug gaan maar het liefst in de winter. (Noorderlicht en alles is wit.)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • thumb21
  • Flickr Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page